Λοιπόν ένα συνοπτικό με αναμνήσεις το χρωστάω στη μηχανή και στον εαυτό μου μια και αισίως συμπλήρωσα τα 50000 χλμ
H μηχανή αγοράστηκε τον Ιούνιο του 2006, αλλά είναι μοντέλο 2004.
Γιατί αυτό?
Μα γιατί ΕΤΣΙ Μ ΑΡΕΣΕΙ !
Ήθελα η μηχανή να είναι μπλε μια και ταιριάζει απόλυτα με την Ελλάδα, ενώ θεωρώ το μαύρο αδερφίστικο και το κόκκινο ντεκλαρέν !
Έτσι αυτό ήταν το μόνο μπλε που υπήρχε τότε, άξιο λόγου και ματιάς.
Τα χιλιόμετρα που έκανα ήταν όλα ταξιδιωτικά πλην λίγων, όταν πήγαινα το γιό μου ιστιοπλοΐα στη Βουλιαγμένη ή όταν το ΧΤ ήταν συνεργείο.
Το ΧΤ επονομαζόμενο και Ταρζάν είναι το μηχανάκι που χρησιμοποιώ για καθημερινή μετακίνηση.
Όλα αυτά τα χρόνια το TDM χρειάστηκε
- Ένα σετ αλησιδογράναζα
- 3 ζευγάρια λάστιχα (+ένα που πρέπει να μπει άμεσα)
- Μια επισκευή τσοκ
- Αλλαγή ΤΡS, προληπτικά στην εγγύηση.
- Ένα ζευγάρι τακάκια πίσω, αφού μου τα χάρισε ο φίλος ο ψιλός καινούργια.
Έβαλα και μερικά αξεσουάρ πάνω
- Ψιλή ζελατίνα Γιαμάχα (μάπα το πεπόνι)
- Συναγερμό
- Κεντρικό σταντ
- Φώτα ξένον
- Αμορτισέρ πίσω WP
Η μεγάλη μπροστινή ρόδα με δυσκόλεψε αρχικά πολύ μπορώ να πω αφού το ΧΤ ήταν S/M και τα προηγούμενα μηχανάκια μου SS.
Από τα στριτόνια όμως είχα υποσχεθεί στον εαυτό μου να ξεμπλέξω, γιατί είμαι πεισμένος ότι η Ελλάδα (και οι Έλληνες οδηγοί αυτοκινήτων) δεεεεε κάνουν για τέτοια μηχανάκια.
Αφού λοιπόν έκανα το γιό είπα να απεμπλακώ εντελώς απ τα τριψήφια νούμερα που αρχίζουν από 2 και φτάνουν μέχρι το 3.
Εξ άλλου ταξίδια ήθελα και λεφτά πολλά δεν είχα.
Έτσι μπήκα και στη λέσχη σαν ίσος, αφού πριν με το ΧΤ, ακολουθούσα μεν τις εκδρομές, αλλά στο τέλος είχα καταλήξει να μπαίνω με ανάποδα και κατάλαβα ότι ή θα γινόμουν καμπιόνε στο σούπερ μοτάρντ ή θα αγόραζα οικόπεδο με θέα.
Αφού λοιπόν δε κατάφερα να κάνω το 36ωρο με το καινούργιο μηχανάκι οργάνωσα την εκδρομή στους Παπαροκάδες
Εκεί γνώρισα και το γίγαντα Λανέκ τον οποίο και έχρισα επιτάφιο.
Μετά έγινε και πρόεδρος της λέσχης …
(τον γ… κανονικά δηλαδή)
Την ίδια χρονιά έγινε και το πρώτο Ράφτινγκ της λέσχης το οποίο είχε και τεράστια επιτυχία
Έκανα και την πρώτη εκδρομή στην Οίτη ως υπεύθυνος, αργότερα θα έπαιρνα όλο το εκδρομικό επ’ ώμου.
Κάπου εκεί θυμήθηκα και το Πλανητέρο το χωριό της Νόνας μου
Εκεί τάισα το Λανέκ για πρώτη φορά Πέστροφες
Άλλα 3 σημαντικά γεγονότα έγιναν το 06.
Πήγα για πρώτη φορά στο Καστράκι να γνωρίσω το Λύκο
και έκανα και τις δύο πρώτες εκδρομές με το Χλαπακόσαυρο
Μια στις Πρέσπες
που ήταν μαζί και ο ανεπανάληπτος Ντέρτι Χάρυ
και μια στα Πομακοχώρια μαζί με το Λανέκ και τον Κωστάκη
Ακόμα μια εκδρομή πήγα τη χρονιά εκείνη στα Σπήλαια Λιμνών αλλά δεν πέρασα πολύ καλά.
Είχε πάρα πολλές μηχανές και κόσμο !
Όμως έσκασαν μύτη οι σούπερ ήρωες Άκης ΤDMάκης και φυσικά … ο ΗΖ.
Και οι δύο διατέλεσαν μέλη ΔΣ
Έγινε σαφές ότι χρειάζονταν εκδρομικός κανονισμός και σοβαρότητα ώστε να μην έχουμε άλλα…
Αυτά περίπου έγιναν πίσω στο μαγικό έτος 2006
Ηραίο, Λουτράκι και φαί στο Πλάτανο
Οι σούπερ ήρωες στα χάη τους ! (2006)
Yγ
Α και παραλίγο να το ξέχναγα !
Έγινε και το πρώτο raiding school της λέσχης …