TDMHellas
Τεχνικά => Τεχνικές Ερωτήσεις => Κινητήρας => Μήνυμα ξεκίνησε από: mkafetzis στις Ιανουάριος 09, 2008, 12:22:32 μμ
-
TDM 900
mod. 04
Για χαρά παίδες. θέλω να σας περιγράψω ένα πρόβλημα που έχω μήπως και το έχει αντιμετωπίσει κανείς άλλος για να προσανατολιστώ κάπου πριν λύσω όλο το μηχανάκι.
οταν έκανα το τελευταίο servis (πρίν 2000χλμ.) συμπλήρωσα και παραφλού.
ολα μια χαρά μέχρι που ανεβαίνω κέντρο και μπλέκω σε κίνηση. η θερμοκρασία πριν το κόκκινο (συνηθησμένα πράγματα...)μέχρι μου μπαίνει μπροστά το βεντιλατέρ.
κατεβείνει λίγο η θερμοκρασία και ξαφνικά βλέπω καπνο απο κάτω και μια λίμνη απο πράσινο υγρό. Μόλις είχε ξεράσει όλο το παραφλού απο το σωληνάκι της υπερχήλησης (ή εξαέρωσης).
προβληματίστικα λίγο γιατί έχασε πολύ. περίπου λίτρο.
τες πάντων γυρνάω σπίτι του συμπληρώνω πάλι.
όλα καλά....προχτές πάλι τα ίδια...μόλις μπήκε το βεντιλατέρ ξανα πάλι το ίδιο. Αυτή την φορά μου το έκανε σε δύο δόσεις. Την πρώτη φορά φύγαν τα μισά (περίπου μισό λίτρο) μόλις μπήκε το βεντιλατέρ μπροστά και καπάκι μόλις ξανα ανέβηκε πάλι η θερμοκρασία και μπήκε το βεντιλατέρ φύγαν και τα υπόλοιπα.
Συνολικά περίπου 1 λίτρο παραφλού. Περίεργο. Δεν το έχω ξαναδεί αλλά ούτε και έχω ξανα ακούσει τέτοιο πρόβλημα.
λογικά πρόβλημα στο κύκλωμα αλλα που??
Παρακαλώ τα φώτα σας...
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
-
Ξανά συνεργείο για εξαέρωση του συστήματος ψείξης.. Αυτό είναι το εύκολο,ποιό πιθανό και το πρώτο που θα κάνεις ....Για την συνέχεια δεν θα σου πώ γιατί θα σε τρομάξω ίσως άδικα...
-
Χωρίς να ξέρω και πολλά πάνω στο τεχνικό τομέα , μήπως έχει τσαλακώσει πουθενά το σωληνάκι και με τα άερα που δημιουργούνται το πιέζουν και φεύγει ??
-
Ξανά συνεργείο για εξαέρωση του συστήματος ψείξης.. Αυτό είναι το εύκολο,ποιό πιθανό και το πρώτο που θα κάνεις ....Για την συνέχεια δεν θα σου πώ γιατί θα σε τρομάξω ίσως άδικα...
Για πές. Δεν τρομάζω με τίποτα.....
-
είχα ένα παρόμοιο πρόβλημα αλλά εμένα δεν τα έχανε το σωληνάκι εξαέρωσης. Το πρώϊ έβρισκα παραφλού πάνω στο μοτέρ και στην αριστερή μεριά του κινητήρα. (Οταν επιδεινώθηκε το πρόβλημα τα έβρισκα και εν κινήση). Οπως με ενημέρωσε ο Γκούτσι το πρόβλημα ήταν γνωστό και το είχαν παρουσιάσει και άλλα Tdm900 και επισκευάστηκε εύκολα με λίγο teflon.
Σκάει το O-ring της αντλίας του παραφλού κι απο κεί έχανε τα υγρά (σε μένα τουλάχιστον) σε σένα δεν μπορώ να ξέρω ποιό είναι το πρόβλημα.
-
είχα ένα παρόμοιο πρόβλημα αλλά εμένα δεν τα έχανε το σωληνάκι εξαέρωσης. Το πρώϊ έβρισκα παραφλού πάνω στο μοτέρ και στην αριστερή μεριά του κινητήρα. (Οταν επιδεινώθηκε το πρόβλημα τα έβρισκα και εν κινήση). Οπως με ενημέρωσε ο Γκούτσι το πρόβλημα ήταν γνωστό και το είχαν παρουσιάσει και άλλα Tdm900 και επισκευάστηκε εύκολα με λίγο teflon.
Σκάει το O-ring της αντλίας του παραφλού κι απο κεί έχανε τα υγρά (σε μένα τουλάχιστον) σε σένα δεν μπορώ να ξέρω ποιό είναι το πρόβλημα.
Άρα δεν το γλυτώνω το λύσιμο......
να παρακαλάμε να μην κάνει κρύο και να μην βρέχει....... ;)
-
Όπα, κάτσε μισό Χάρη... Η αντλία είναι δεξιά και χαμηλά.
Από αριστερά συνήθως χάνει λίγο ψυκτικό, όταν είναι στο σταντ και ζεσταίνεται, σε μηχανάκια κάποιας ηλικίας (μετά τα 40χιλ χλμ συνήθως) επειδή κυλάει το ψυκτικό πάνω στον κινητήρα εξωτερικά και σκάει από αριστερά. Η αιτία για αυτή τη μικρή ποσόητα είναι κάποιο Ο-ring όπως πολύ σωστά είπες, αλλά είναι στην κορυφή του κινητήρα στο σημείο που βρίσκεται ο θερμοστάτης, πίσω από το ψυγείο, σε σημείο που δε φαίνεται εύκολα με το μάτι.
Ο mkafetzis αντιμετωπίζει διαφορετικό πρόβλημα, μιας και μιλάει για μεγάλες ποσότητες ψυκτικού.
Δεν πας σε κανέναν μάστορα καλύτερα για μια πιο σίγουρη γνώμη;
-
TDM 900
mod. 04
Για χαρά παίδες. θέλω να σας περιγράψω ένα πρόβλημα που έχω μήπως και το έχει αντιμετωπίσει κανείς άλλος για να προσανατολιστώ κάπου πριν λύσω όλο το μηχανάκι.
οταν έκανα το τελευταίο servis (πρίν 2000χλμ.) συμπλήρωσα και παραφλού.
ολα μια χαρά μέχρι που ανεβαίνω κέντρο και μπλέκω σε κίνηση. η θερμοκρασία πριν το κόκκινο (συνηθησμένα πράγματα...)μέχρι μου μπαίνει μπροστά το βεντιλατέρ.
κατεβείνει λίγο η θερμοκρασία και ξαφνικά βλέπω καπνο απο κάτω και μια λίμνη απο πράσινο υγρό. Μόλις είχε ξεράσει όλο το παραφλού απο το σωληνάκι της υπερχήλησης (ή εξαέρωσης).
προβληματίστικα λίγο γιατί έχασε πολύ. περίπου λίτρο.
τες πάντων γυρνάω σπίτι του συμπληρώνω πάλι.
όλα καλά....προχτές πάλι τα ίδια...μόλις μπήκε το βεντιλατέρ ξανα πάλι το ίδιο. Αυτή την φορά μου το έκανε σε δύο δόσεις. Την πρώτη φορά φύγαν τα μισά (περίπου μισό λίτρο) μόλις μπήκε το βεντιλατέρ μπροστά και καπάκι μόλις ξανα ανέβηκε πάλι η θερμοκρασία και μπήκε το βεντιλατέρ φύγαν και τα υπόλοιπα.
Συνολικά περίπου 1 λίτρο παραφλού. Περίεργο. Δεν το έχω ξαναδεί αλλά ούτε και έχω ξανα ακούσει τέτοιο πρόβλημα.
λογικά πρόβλημα στο κύκλωμα αλλα που??
Παρακαλώ τα φώτα σας...
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Μία ερώτηση!Σου έβγαλαν καθόλου το ψυγείο?
-
Lanek, Αυτό είπα εγώ?
Καταρχήν πρέπει να σε έχω μπερδέψει. Εγώ είχα μιλήσει για κάποιο o-ring στην κορφή του κινητήρα αλλά ψάχνοντας το ύστερα είδαμε ότι είναι το o-ring της αντλίας του παραφλού, που βρίσκεται πάνω απο το μοτέρ και πίσω απο το ψυγείο. Η αντλία που λές εσύ είναι άλλη .....
του λαδιού.
(http://tdmistiromani.forumup.it/images/smiles/oregonian_rofl2.gif)
Οσο για τις ποσότητες.
Σιγά σιγά όσο επιδεινώνεται το πρόβλημα γίνονται μεγάλες.
1000 φορές συμφωνώ ότι πρέπει να πάει το συντομότερο σε μάστορα να το κοιτάξει.
υγ.
Αυτό που δεν κατάλαβα και δεν με κάνει να πιστεύω ότι πρόκειται για την ίδια ζημιά είναι ότι αν βρίσκει τα υγρά μόνο κάτω ή και πάνω στο μοτέρ ???
-
Μία ερώτηση!Σου έβγαλαν καθόλου το ψυγείο?
Εμένα το λές ???
Το ψυγείο στο βγάζουν καμιά φορά άμα αλλάζουν μπουζί, εμένα δεν θυμάμαι όταν επισκευάζαμε την ζημιά, είχαμε βγάλει τεπόζιτο φιλτροκούτι κι άλλα πράγματα.
-
Lanek, Αυτό είπα εγώ?
Καταρχήν πρέπει να σε έχω μπερδέψει. Εγώ είχα μιλήσει για κάποιο o-ring στην κορφή του κινητήρα αλλά ψάχνοντας το ύστερα είδαμε ότι είναι το o-ring της αντλίας του παραφλού, που βρίσκεται πάνω απο το μοτέρ και πίσω απο το ψυγείο. Η αντλία που λές εσύ είναι άλλη .....
του λαδιού.
(http://tdmistiromani.forumup.it/images/smiles/oregonian_rofl2.gif)
Οσο για τις ποσότητες.
Σιγά σιγά όσο επιδεινώνεται το πρόβλημα γίνονται μεγάλες.
1000 φορές συμφωνώ ότι πρέπει να πάει το συντομότερο σε μάστορα να το κοιτάξει.
υγ.
Αυτό που δεν κατάλαβα και δεν με κάνει να πιστεύω ότι πρόκειται για την ίδια ζημιά είναι ότι αν βρίσκει τα υγρά μόνο κάτω ή και πάνω στο μοτέρ ???
Λοιπόν,δεν ρώτησα εσένα αλλά τον mkafetzis.Τώρα όσον αφορά αυτό που αναφέρεις για Ο-ρινγκ αντλίας δεν ισχύει διότι αυτό που λές είναι το Ο-ρίνγκ του θερμοστάτη ο οποίος βρίσκεται πάνω απο τον κινητήρα και πίσω απο το ψυγείο.Αυτό εννοείς,έτσι δεν είναι?
-
παιδιά καλήμέρα. το μηχανάκι εχει 27000 χλμ.
τα μικρά servis τα κάνω μόνος μου (λαδια-φιλτρα-μπουζί-τακάκια..κλπ.). αλλά αυτό δεν το έχω ξαναδεί γι'αυτό και έχω προβληματιστεί λίγο.
τώρα....στην ουσία.
δεν χάνει πουθενά πάνω στο μοτέρ. όλα τα κολάρα είναι σε αριστη κατάσταση. το παραφλού το χάνει όλο απο το σωληνάκι της υπερχείλησης. και μάλιστα το χάνει ακαριαία. σαν έχεις μια βρύση...την ανοίγεις τρέχει και μετά κλείνεις την βάνα.
επίσης είναι τσεκαρισμένο ότι δεν είναι παραπανήσια ποσότητα που την φτήνει λόγο υπερχείλησης.
είναι σαν κάτι να το πιέζει να βγεί απο την υπερχείληση.λές και έχει τρόμπα.
Περίεργα πράματα.......
πάω για μελέτη στο μάνουαλ του κυκλωματος και τα ξαναλέμε. :-\
-
Καλημερα Μηπως Θέλει εξαέρωση δηλάδη εαν έχει παρει αέρα διοτι ειναι κλειστό κυκλωμα τότε ειναι λογικό να πεταει απο την υπερχειλήση λόγο πιο ευκολης διαφυγής .
-
Λοιπόν,δεν ρώτησα εσένα αλλά τον mkafetzis.Τώρα όσον αφορά αυτό που αναφέρεις για Ο-ρινγκ αντλίας δεν ισχύει διότι αυτό που λές είναι το Ο-ρίνγκ του θερμοστάτη ο οποίος βρίσκεται πάνω απο τον κινητήρα και πίσω απο το ψυγείο.Αυτό εννοείς,έτσι δεν είναι?
No No No, ρε π---τη μου αντλία ήταν, αφού ήταν ένας μεταλικός κύλινδρος και είχε μια φτερωτή μέσα. Τα ίδια έλεγα και χτές με το Lanek, σίγουρα αντλία/τρόμπα αφού εκεί πήγαινε απευθείας το ένα ρακόρ του ψυγείου του παραφλού. Τεσ πα αυτά με το δικό μου πρόβλημα αφού φαίνεται πως του Μκαφετζή είναι άλλο. Του τα χάνει το σωληνάκι της υπερχείλησης
???
-
παιδιά καλήμέρα. το μηχανάκι εχει 27000 χλμ.
τα μικρά servis τα κάνω μόνος μου (λαδια-φιλτρα-μπουζί-τακάκια..κλπ.). αλλά αυτό δεν το έχω ξαναδεί γι'αυτό και έχω προβληματιστεί λίγο.
τώρα....στην ουσία.
δεν χάνει πουθενά πάνω στο μοτέρ. όλα τα κολάρα είναι σε αριστη κατάσταση. το παραφλού το χάνει όλο απο το σωληνάκι της υπερχείλησης. και μάλιστα το χάνει ακαριαία. σαν έχεις μια βρύση...την ανοίγεις τρέχει και μετά κλείνεις την βάνα.
επίσης είναι τσεκαρισμένο ότι δεν είναι παραπανήσια ποσότητα που την φτήνει λόγο υπερχείλησης.
είναι σαν κάτι να το πιέζει να βγεί απο την υπερχείληση.λές και έχει τρόμπα.
Περίεργα πράματα.......
πάω για μελέτη στο μάνουαλ του κυκλωματος και τα ξαναλέμε. :-\
mkafetzis σε ξαναρωτάω,στο σέρβις σου έβγαλαν το ψυγείο?Αν ναί σου έχω την λύση.
-
[/quote]
mkafetzis σε ξαναρωτάω,στο σέρβις σου έβγαλαν το ψυγείο?Αν ναί σου έχω την λύση.
[/quote]
Δεν ξέρω να σου πώ. μπορεί ναι μπορεί και όχι.
στα 25000 χλμ επειδή δεν προλάβαινα το πήγα σε συνεργείο όπου άλλαξε και μπουζί. πιθανόν να το έβγαλε. εγώ συνήθως το μετατοπίζω για να αλλάξω μπουζί αλλά ο συνεργειάς πιθανόν να το έβγαλε.
τι να σου πώ δεν ξέρω.....
αλλά για λέγε όμως.....για να φωνάζεις ετσι, κατι ξέρεις εσύ.......;)
-
No No No, ρε π---τη μου αντλία ήταν, αφού ήταν ένας μεταλικός κύλινδρος και είχε μια φτερωτή μέσα. Τα ίδια έλεγα και χτές με το Lanek, σίγουρα αντλία/τρόμπα αφού εκεί πήγαινε απευθείας το ένα ρακόρ του ψυγείου του παραφλού. Τεσ πα αυτά με το δικό μου πρόβλημα αφού φαίνεται πως του Μκαφετζή είναι άλλο. Του τα χάνει το σωληνάκι της υπερχείλησης
???
Λοιπόν αυτή ειναι η τρόμπα
(http://img341.imageshack.us/img341/5388/tdm900400003hk3.jpg)
(http://img293.imageshack.us/img293/5597/tdm90020056uv6.jpg)
και στο παρακάτω πρόσεξε τα 28,29,30,31 στα οποία νομίζω αναφέρεσαι εσύ με την μόνη διαφορά οτι δεν ειναι η τρόμπα νερού αλλά ο θερμοστάτης(28).
(http://img174.imageshack.us/img174/885/tdm9004000041oc6.jpg)
(http://img156.imageshack.us/img156/3550/tdm900200507ti4.jpg)
Τι λές?
-
mkafetzis σε ξαναρωτάω,στο σέρβις σου έβγαλαν το ψυγείο?Αν ναί σου έχω την λύση.
Δεν ξέρω να σου πώ. μπορεί ναι μπορεί και όχι.
στα 25000 χλμ επειδή δεν προλάβαινα το πήγα σε συνεργείο όπου άλλαξε και μπουζί. πιθανόν να το έβγαλε. εγώ συνήθως το μετατοπίζω για να αλλάξω μπουζί αλλά ο συνεργειάς πιθανόν να το έβγαλε.
τι να σου πώ δεν ξέρω.....
αλλά για λέγε όμως.....για να φωνάζεις ετσι, κατι ξέρεις εσύ.......;)
Λοιπόν,κοίταξε τα σωληνάκια που πηγαίνουν στο στόμιο που βάζουμε το παραφλού στο ψυγείο.Μπροστά εννοώ και όχι πίσω στο πλαστικό δοχείο που είναι κατω απο τη σέλα.
(http://img210.imageshack.us/img210/3389/tdm900400004bo2.jpg)
Εκεί υπάρχουν 2 σωληνάκια.Αλλαξε τις θέσεις τους μεταξύ τους και θα είσαι εντάξει.Προφανώς τα έχουν βάλει ανάποδα.Το ένα απο τα δύο ειναι λίγο πιο χοντρό απο το άλλο,θα το δείς.Τσέκαρέ το και ενημέρωσέ με.Θέλω και καφέ κέρασμα ;D ;D
-
[/quote]
Θέλω και καφέ κέρασμα ;D ;D
[/quote]
Τον καφέ τον έχεις και μόνο που μπήκες στον κόπο να απαντήσεις. Τωρα αν έχεις και δίκιο εεε...τότε έχει και σουβλάκια.... ;)
Λοιπόν θα το δοκιμάσω και θα σου πώ.
Σε ευχαριστώ πολύ.
ααα.... Παρεπιπτόντως μήπως υπάρχει το Servis Manual στα ελληνικά για download ?
-
Παρεπιπτόντως μήπως υπάρχει το Servis Manual στα ελληνικά για download ?
Οχι,μόνο στα αγγλικά!
-
tdm900r,
Οχι αναφερόμουν στην τρόμπα, αυτό που έδειξες στο πρώτο σχήμα.
Είχε σκάσει το o-ring (2) και ο Γκούτζι το ενίσχυσε με λίγο teflon.
-
το χοντρό μάλλον πρέπει να είναι κάτω ε??
η πιο απλά η επιστροφή απο το τσοκ ειναι αυτή που πάει απο κάτω ε?
-
tdm900r,
Οχι αναφερόμουν στην τρόμπα, αυτό που έδειξες στο πρώτο σχήμα.
Είχε σκάσει το o-ring (2) και ο Γκούτζι το ενίσχυσε με λίγο teflon.
Ε,τότε όντως είναι η τρόμπα νερού και βρίσκεται δεξιά και χαμηλά του κινητήρα όπως φαίνεται και απο την πρώτη φωτό! ;)
-
το χοντρό μάλλον πρέπει να είναι κάτω ε??
η πιο απλά η επιστροφή απο το τσοκ ειναι αυτή που πάει απο κάτω ε?
Ναί το χοντρό απο κάτω.
-
πως τα θες τα σουβλάκια?? απ' όλα??
είναι όντως ανάποδα. Μωρέ καλά κάνω εγώ και τα φτιάχνω μόνος μου.....Ας όψεται που δεν υπάρχει ελεύθερος χρόνος....
μήπως θες πίτσες?? ;D γίνεται και αυτό.
-
πως τα θες τα σουβλάκια?? απ' όλα??
είναι όντως ανάποδα. Μωρέ καλά κάνω εγώ και τα φτιάχνω μόνος μου.....Ας όψεται που δεν υπάρχει ελεύθερος χρόνος....
μήπως θες πίτσες?? ;D γίνεται και αυτό.
Νά'σαι καλά!Χαίρομαι που σε βοήθησα.Είμαι απο Πρέβεζα αλλά εαν έρθω Αθήνα θα κοιτάξω να σε βρώ.Με ενδιαφέρει το μηχανάκι σου,πολύ όμορφο, γιατί και εγώ το έχω φτιαγμένο.
-
σ'ευχαριστώ. αμα κατέβεις εδώ είμαι...πιτσες σουβλάκια κ.α.
επίσης σκ λέω να κατέβω Γαλαξείδι για καμιά στροφούλα. αμα θές να στα εξαργυρώσω άμμεσα ραντεβού εκεί.
είναι λίγο μακριά η Πρέβεζα ρε γαμώτη....
-
Έχουμε πολλά κοινά να πούμε......
-
Δέν θα μπορέσω,έχω υπερφορτωμένο πρόγραμμα αυτό τον καιρό.Ισως μια άλλη φορά.
-
Τρελή πληροφορία tdm900r :)
thanx a lot ρεεεεεε!
-
Τρελή πληροφορία tdm900r :)
thanx a lot ρεεεεεε!
Ευχαριστώ LaNeK! ;)Νά'σαι καλά!
-
Σωστος ο μαγκας ......
-
Τελικά μετά απο δοκιμές νομίζω οτι το πρόβλημα λύθηκε χάρις στο φίλο tdm900r.
Το θέμα κλειδώνει εδώ. :)
(Δεν μπορώ να το κλειδώσω. >: (Παρακαλώ τους Admin.)
-
Άλλος ένας ευχαριστημένος "πελάτης" ;D
Thanks Κώστα που μοιράστηκες τις γνώσεις σου ;)