TDMHellas
Τεχνικά => Τεχνικές Ερωτήσεις => Μήνυμα ξεκίνησε από: AK-47_TDM_900 στις Αύγουστος 25, 2018, 10:20:13 μμ
-
Καινουριο μελος στο φορουμ εχω καποιες ερωτησεις διοτι ειμαι επαρχια και τις πιο πολλες δουλειες στο tdm τις κανω μονος μου...
1η Ερωτηση:Καμια φορα βαραω μιζα παιρνει σβηνει με την μια και ξανα παταω και περνει ισως χρειαστει και λιγο γκαζι απο τι μπορει να ειναι ??
2η Ερωτηση:Αλλαξα παραφλου εβαλα περιπου 1.9 λιτρα εκανα εξαερωση απο το καπακι πανω στο ψυγειο αλλα το ποτηρακι κατω απο την σελα δεν το γεμισα...οταν τα φουσκωνει τα παει στο ποτηρακι και μετα τα ξανα τραβαει το εκανα σωστα ?
3η ερωτηση:Aκουω αυτο το στριγκλισμα στο συμπλεκταρισμα που λογικα ειναι τα δισκακια...αν λυσω το καπακι χανει λαδια ?[/b]
-
Καλημέρα και καλώς ήρθες φίλε.
Θα απαντήσω σε ότι γνωρίζω...
3η ερωτηση:Aκουω αυτο το στριγκλισμα στο συμπλεκταρισμα που λογικα ειναι τα δισκακια...αν λυσω το καπακι χανει λαδια ?[/b]
Είναι οι δίσκοι του συμπλέκτη,το κάνουν όλα τα TDM οταν δεν εχουν ζεσταθεί.
Η λύση είναι να αλλάξεις πρώτο και τον τελευταίο δίσκο και να βάλεις απο R6.
Δες εδώ:
http://www.tdmhellas.gr/smf/index.php?topic=34467.0
και εδώ:
http://www.tdmhellas.gr/smf/index.php?topic=5051.0
τώρα για το αν θα χάσει λάδια αν λύσεις το καπάκι υποθέτω οτι,αφου ο ηχος είναι επειδή είναι κρύα
και τα λάδια και οι δίσκοι,μάλλον θα χάσει.
-
2η ερώτηση: όταν είναι κρύο το σηκώνεις σε όρθια θέση και κοιτάς το δοχείο κάτω από την σέλα. Το δοχείο έχει σημάδια για την κατώτατη και ανώτατη στάθμη. Η στάθμη του αντιψυκτικού μέσα στο δοχείο θα πρέπει να είναι μεταξύ των δύο αυτόν ενδείξεων (Low – Max). Αν είναι άδειο, συμπλήρωσε λίγο και κυκλοφόρησέ το για λίγο. Την επόμενη μέρα όταν θα είναι πάλι κρύο ξανά έλεγξε και συμπλήρωσε ανάλογα.
1η ερώτηση: το κάνει όταν το αφήνεις πολύ καιρό σε ακινησία ή όταν έχει πολύ κρύο? Στο δικό μου που δεν έχει αυτόματο τσοκ είναι νορμάλ, αλλά στο 900 που είναι αυτόματο το τσοκ, κάνω την εικασία ότι μπορεί να θέλει κάποιο καθάρισμα το τσοκ. Οι έχοντες 900 θα ξέρουν καλύτερα.
-
2η ερώτηση: όταν είναι κρύο το σηκώνεις σε όρθια θέση και κοιτάς το δοχείο κάτω από την σέλα. Το δοχείο έχει σημάδια για την κατώτατη και ανώτατη στάθμη. Η στάθμη του αντιψυκτικού μέσα στο δοχείο θα πρέπει να είναι μεταξύ των δύο αυτόν ενδείξεων (Low – Max). Αν είναι άδειο, συμπλήρωσε λίγο και κυκλοφόρησέ το για λίγο. Την επόμενη μέρα όταν θα είναι πάλι κρύο ξανά έλεγξε και συμπλήρωσε ανάλογα.
1η ερώτηση: το κάνει όταν το αφήνεις πολύ καιρό σε ακινησία ή όταν έχει πολύ κρύο? Στο δικό μου που δεν έχει αυτόματο τσοκ είναι νορμάλ, αλλά στο 900 που είναι αυτόματο το τσοκ, κάνω την εικασία ότι μπορεί να θέλει κάποιο καθάρισμα το τσοκ. Οι έχοντες 900 θα ξέρουν καλύτερα.
οποτε πρεπει να συμπληρωσω το δοχειο κατω απο την σελα εγω το γεμισα νερα στο ψυγειο και εκεινο δεν εριξα καθολου γιατι οταν φουσκωσει πολυ τα νερα εκεινο πισω γεμιζει και μετα τα ξανα τραβαει μεσα
το οτι δεν παιρνει με την μια μου το κανει σε οποιαδηποτε φαση οχι απαραιτητα με κρυο η ακιννησια
-
2η ερώτηση: όταν είναι κρύο το σηκώνεις σε όρθια θέση και κοιτάς το δοχείο κάτω από την σέλα. Το δοχείο έχει σημάδια για την κατώτατη και ανώτατη στάθμη. Η στάθμη του αντιψυκτικού μέσα στο δοχείο θα πρέπει να είναι μεταξύ των δύο αυτόν ενδείξεων (Low – Max). Αν είναι άδειο, συμπλήρωσε λίγο και κυκλοφόρησέ το για λίγο. Την επόμενη μέρα όταν θα είναι πάλι κρύο ξανά έλεγξε και συμπλήρωσε ανάλογα.
1η ερώτηση: το κάνει όταν το αφήνεις πολύ καιρό σε ακινησία ή όταν έχει πολύ κρύο? Στο δικό μου που δεν έχει αυτόματο τσοκ είναι νορμάλ, αλλά στο 900 που είναι αυτόματο το τσοκ, κάνω την εικασία ότι μπορεί να θέλει κάποιο καθάρισμα το τσοκ. Οι έχοντες 900 θα ξέρουν καλύτερα.
σε ευχαριστω για τις απαντησεις