• Γεια χαρά Επισκέπτης
  • Εμφάνιση μη αναγνωσμένων μηνυμάτων από την τελευταία επίσκεψη.
  • Τελευταία μηνύματα

    Σελίδες: 1 2 3 ... 10
    1
    Κινητήρας / Απ: Σωληνακια injection
    « Τελευταίο μήνυμα από NG στις Σήμερα στις 03:23:18 μμ »
    Πηρα και αφενος ο μηχανικος εκανε πως δεν καταλαβαινε τι εννοω, τι ειναι αυτο που θα αλλαξουμε και πως ξερω εγω οτι αυτο φταιει. Επισης μου προτεινε να δουμε και να ρυθμισουμε βαλβιδες με κοστος €140. Οποτε ειπα καλυτερα να παω οπου ναναι, αρκει ο μηχανικος αντιπροσωπειας ή μη να καταλαβαινει τι ειναι τα σωληνακια και οτι αλλαζουνε....
    Ναι φίλε πήγαινε όπου θες αφού ξέρεις ότι είναι εκεί το πρόβλημα
    2
    Κινητήρας / Απ: Σωληνακια injection
    « Τελευταίο μήνυμα από apolon10 στις Σήμερα στις 11:42:42 πμ »
    Πηρα και αφενος ο μηχανικος εκανε πως δεν καταλαβαινε τι εννοω, τι ειναι αυτο που θα αλλαξουμε και πως ξερω εγω οτι αυτο φταιει. Επισης μου προτεινε να δουμε και να ρυθμισουμε βαλβιδες με κοστος €140. Οποτε ειπα καλυτερα να παω οπου ναναι, αρκει ο μηχανικος αντιπροσωπειας ή μη να καταλαβαινει τι ειναι τα σωληνακια και οτι αλλαζουνε....
    3
    Καθημερινά / Απ: Καθημερινή Καλημέρα
    « Τελευταίο μήνυμα από alekostdm στις Χθες στις 11:29:42 μμ »
    Καλό βράδυ σε όλους σας!
    4
    Κινητήρας / Απ: Σωληνακια injection
    « Τελευταίο μήνυμα από NG στις Χθες στις 12:55:26 μμ »
    Γεια σας επειδη εχω ενα θεμα με πτωση στροφων και ενιοτε σβησιμο, οταν ζεσταθει καλα ο κινητηρας, θελω να αλλαξω σωληνακια υποπιεσης της τροφοδοσιας και ηθελα να ρωτησω αν ξερετε καποιο καλο συνεργειο γυρω απο Ηλιουπολη και σχετικο κοστος αλλαγης με εργασια. Ευχαριστω
    Δεν είναι δύσκολη διαδικασία να αλλαχτούν οπότε πάρε τηλέφωνο αντιπροσωπείες και ρώτα τιμες
    5
    Καθημερινά / Απ: Καθημερινή Καλημέρα
    « Τελευταίο μήνυμα από LONELY-RIDER (Spyros) στις Σεπτέμβριος 19, 2020, 09:05:41 πμ »
     :)   :)   :)   :)       8)
    6
    Καθημερινά / Απ: Καθημερινή Καλημέρα
    « Τελευταίο μήνυμα από alekostdm στις Σεπτέμβριος 18, 2020, 05:27:05 πμ »
    Καλημέρα σας αλάνια! !
    7
    Κινητήρας / Σωληνακια injection
    « Τελευταίο μήνυμα από apolon10 στις Σεπτέμβριος 17, 2020, 01:28:01 μμ »
    Γεια σας επειδη εχω ενα θεμα με πτωση στροφων και ενιοτε σβησιμο, οταν ζεσταθει καλα ο κινητηρας, θελω να αλλαξω σωληνακια υποπιεσης της τροφοδοσιας και ηθελα να ρωτησω αν ξερετε καποιο καλο συνεργειο γυρω απο Ηλιουπολη και σχετικο κοστος αλλαγης με εργασια. Ευχαριστω
    8
    Καθημερινά / Απ: Καθημερινή Καλημέρα
    « Τελευταίο μήνυμα από alekostdm στις Σεπτέμβριος 17, 2020, 05:28:48 πμ »
    Καλημέρα παίδες!
    9
    Καθημερινά / Απ: Καθημερινή Καλημέρα
    « Τελευταίο μήνυμα από NG στις Σεπτέμβριος 16, 2020, 01:26:58 μμ »
    Καλημέρα παρέα εγώ προσωπικά δεν το έχω πειράξει.
    Δε θέλω να το πειράξω αλλά νομίζω ότι έχει καει το λαμπάκι και έλεγα να πάρω κάνα λεντ αλλά δε ξέρω ούτε πως βγαίνει ούτε τι τύπο παίρνει ώστε να το ζητησω
    10
    Καθημερινά / Διήθηση παγίδες & κίνδυνοι
    « Τελευταίο μήνυμα από LONELY-RIDER (Spyros) στις Σεπτέμβριος 16, 2020, 10:28:01 πμ »


    Διήθηση . οι "παγίδες" της αλλά και πως διαβάζουμε τους κινδύνους όταν κινούμαστε ανάμεσα στα αυτοκίνητα . Πολυσυζητημένο θέμα, κυρίως ως προς την νομιμότητα του και αντικείμενο κυκλοφοριακών ερευνών, το αποτέλεσμα των οποίων αναδεικνύει τα οφέλη της πρακτικής αυτής στην αποσυμφόρηση των δρόμων.

    Αρκετές πολιτείες στις ΗΠΑ αλλά και σε άλλες χώρες, επιτρέπουν την διήθηση, ενώ στην Ελλάδα απαγορεύεται, ερμηνεύοντας σχετικά αποσπάσματα του ΚΟΚ, χωρίς όμως να υπάρχει ακριβής περιγραφή και αναφορά για αυτό.
    Στην πραγματικότητα, η συντριπτική πλειοψηφία των μοτοσυκλετιστών στην χώρα μας επιδίδεται σε αυτή την πρακτική καθημερινά! Ας δούμε τα κυκλοφοριακά σενάρια που εγκυμονούν κινδύνους όταν κανείς κινείται ανάμεσα στις σειρές των αυτοκινήτων.

    Σενάριο 1 – Προσοχή στα “κενά” των λωρίδων κυκλοφορίας
    Μιλάμε για την περίπτωση όπου υπάρχει μια ροή στην κυκλοφορία και τα αυτοκίνητα κινούνται με κάποια ταχύτητα. Χρειάζεται μεγάλη προσοχή λοιπόν, όταν στην αριστερή ή στην δεξιά λωρίδα κυκλοφορίας, υπάρχει κενό. Το κενό αυτό είναι μια ευκαιρία για τους οδηγούς αυτοκινήτων να αλλάξουν λωρίδα και ενδέχεται να μην σας έχουν αντιληφθεί. Μεγάλη προσοχή λοιπόν όταν διέρχεστε από τέτοια “κυκλοφοριακά κενά”, μην βιάζεστε και περιμένετε να δείτε τις προθέσεις των οδηγών αυτοκινήτων, κάνοντας επίσης “γνωστή” την παρουσιά σας -αν χρειάζεται- με την χρήση κόρνας ή με “παίξιμο” στα φώτα.

    Σενάριο 2 – Το νου σας στις μπροστινές ρόδες των αυτοκινήτων
    Όταν τα αυτοκίνητα είναι ακινητοποιημένα, σε συνθήκες συμφόρησης, πολλοί οδηγοί εκδηλώνουν την πρόθεση τους να αλλάξουν λωρίδα,“βγάζοντας μούρη”, μέχρι που να προθυμοποιηθεί κάποιος άλλος οδηγός αυτοκινήτου να επιτρέψει την αλλαγή πορείας. Φυσικά δεν είναι απαραίτητο το ότι θα γίνει χρήση φλας και η μόνη ένδειξη που “προδίδει” αυτή την κίνηση, είναι το στρίψιμο των μπροστινών τροχών του αυτοκινήτου. Οπότε αν δείτε κάτι τέτοιο, επιβραδύνετε άμεσα, αφού είναι πολύ πιθανόν να ακολουθήσει αλλαγή πορείας από το αυτοκίνητο, “κόβοντας” την στενή λωρίδα στην οποία κινείστε εσείς.

    Σενάριο 3 – Μπλοκάρισμα οπτικού πεδίο
    Φορτηγά, λεωφορεία, βαν ή ακόμα και θηριώδη SUV, “μπλοκάρουν” την επόπτευση των τεκταινόμενων μπροστά από αυτά. Μεγάλη προσοχή λοιπόν, αφού μπορεί να κρύβουν αυτοκίνητα που αλλάζουν πορεία, δίτροχα που επίσης θέλουν να μπουν στην λωρίδα της διήθησης ή ακόμα και πεζούς, αν πρόκειται για μεγάλο αστικό δρόμο. Πάντα να κόβετε ταχύτητα όταν δεν έχετε οπτική επαφή με ένα τμήμα λωρίδας στα αριστερά ή στα δεξιά σας.

    Σενάριο 4 – Ο “γλήγορος” και ο αργός
    Δεν είναι μόνο οι οδηγοί τετράτροχων που δημιουργούν κινδύνους αλλά και οι αναβάτες δίτροχων. Κατά την διήθηση, πρέπει να κρατάμε αποστάσεις ασφαλείας, για ευνόητους λόγους, ειδικά από αναβάτες οι οποίοι πάνε πολύ αργά. Δεν κερδίζουμε τίποτα μαρσάροντας σε απόσταση ρόδας και κορνάροντας. Στρεσάρουμε έναν οδηγό που μπορεί να είναι αρχάριος και ως εκ τούτο απρόβλεπτος και άτσαλος στις αντιδράσεις του, ειδικά όταν τον πιέζουμε. Σε τόσο κοντινή απόσταση, δεν έχουμε καμία εικόνα για το τι γίνεται πιο μπροστά και έχουμε ως σημείο αναφοράς μόνο τον αναβάτη που ακολουθούμε... κατά ρόδας. Όχι. Όταν και αν οι συνθήκες το επιτρέψουν προσπερνάμε με ασφάλεια, χωρίς να τον τρομάξουμε. Υπάρχει και η άλλη πλευρά του νομίσματος όμως, όπου ο “γλήγορος” έχει κολλήσει πίσω μας και πασχίζει να μας δείξει πόσο “παγκόσμιος” είναι. Δεν είναι και δεν χρειάζεται να το δείτε κιόλας. Κάντε του χώρο να περάσει και να έχετε το νου σας γιατί μάλλον θα σας περάσει “φίλερ”. Είπαμε, είναι παγκόσμιος!

    Σενάριο 5 – Το “μακαρόνι”
    Πολύ συχνά δημιουργείται στην λωρίδα διήθησης μια πολύ μακριά σειρά από κινούμενα δίτροχα, τα οποία πάνε το ένα πίσω από το άλλο σαν στρατιά μυρμηγκιών. Αυτό εγκυμονεί κινδύνους, πέραν των “συμπληγάδων” στα δεξιά και στα αριστερά, αφού κανείς πρέπει να έχει το νου του στις μεταβολές της κινητικής κατάστασης του μπροστινού του αλλά και στις προθέσεις αυτού που τον ακολουθεί. Ειδικά αν βρεθείς “σάντουιτς” ανάμεσα σε έναν αργό μπροστά σου και σε ένα “γλήγορο” να σε ακολουθεί η κατάσταση είναι πολύ δύσκολη. Η μόνη λύση είναι να απεμπλακείς από αυτή την θέση όσο πιο σύντομα μπορείς. Είπαμε, οι αποστάσεις είναι πολύ σημαντικές κατά την διήθηση και αν αυτές δεν τηρούνται στο “μακαρόνι”, βγες από αυτό.

    Πηγή Βikeit!.gr
    Σελίδες: 1 2 3 ... 10

    Φιλικοί Ιστιότοποι

    Vstrom Hellas Club Varadero Club Hellas Varadero Forum

    TDM Λέσχες Εξωτερικού

    TDM Italia TDM Romania TDM Bulgaria