• Γεια χαρά Επισκέπτης
  • Εμφάνιση μη αναγνωσμένων μηνυμάτων από την τελευταία επίσκεψη.
  • Αποστολέας Θέμα: Πρόβλημα σε τακάκια Carbon Lorraine για TDM900  (Αναγνώστηκε 6093 φορές)

    0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

    Αποσυνδεδεμένος Theo

    • Π0λ3μ@ρX0s
    • Μόνιμος κάτοικος του Forum
    • ***
    • Μηνύματα: 1334
    • Total likes: 0
    • Φύλο: Άντρας
    • Ουγκαγκα μπουμ μπου γι γκαμπα μπουμ ντιριλι γκαγκα
    Πρόβλημα σε τακάκια Carbon Lorraine για TDM900
    « στις: Σεπτέμβριος 06, 2007, 04:29:18 μμ »
  • Publish
  • Πρίν περίπου 8.000 χλμ άλλαξα τα μαμά τακάκια με Carbon Lorraine SBK5 μπροστά και Χ κάτι πίσω (ας με διορθώσει όποιος θυμάται)

    Πρώτη μου αίσθηση ήταν ότι απέκτησα άγκυρα στο ήδη πολύ καλό στα φρένα TDM.

    Tο τελευταίο 15νθήμερο παρατήρησα κάτι που με ξένισε στο μπροστινό φρενάρισμα.
    1) Έχασε πάρα πολύ σε δύναμη
    2) Φρενάρω με σταθερή πίεση στη μανέτα και το φρένο που μου δίνει είναι διακεκκομένο , σαν να μπαίνει ABS , που δεν έχω.

    Υπέθεσα ότι φαγώθηκαν μονοπαντα τα τακάκια ή ότι υπάρχει κάποιο σκουπίδι που δεν αφήνει το ένα από τα δύο να δαγκώσει σωστά το δίσκο

    Σήμερα λοιπόν επισκέφτηκα το μηχανικό μου που τον εμπιστέυομαι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ καθώς σε ότι μου έχει πεί έχει πέσει όχι απλά μέσα αλλά bullseye !!

    Οι δίσκοι μου είναι καμμένοι (οι μπροστά)
    Καμμένοι όπως και στα αμάξια είναι αυτό το ελαφρύ μελάνιασμα που αν γνωρίζω καλά σημαίνει ότι αναπτύχθηκαν πολύ υψηλές θερμοκρασιακές μεταβολές σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα και όχι ομαλά με αποτέλεσμα να την ακούνε !!  :o

    Με συμβούλεψαν εκεί λοιπόν 4 μηχανικοί να τα βγάλω τα τακάκια ειδάλλως θα καταστρέψω και άλλο τους δίσκους .
    Μου είπαν ότι είναι πολύ σκληρά τα τακάκια και να βάλω πάλι μαμά τακάκια.

    Ακόμα μου εξήγησαν πώς να φρενάρω για να μην καταστρέφω τακάκια και δίσκους.

    Είχα κακό χούι να τσαρουχώνω χωρίς λόγο γιατί ου άρεσε το αίσθημα της απότομης επιβράδυνσης αλλά και το σταμάτημα από 100+ σε μηδέν χρόνο και μήκος  ;D

    Τα εν λόγω τακάκια θέλουν προοδευτικότητα και όχι "απότομο και βιαιο δάγκωμα"

    Σε 1000 χλμ θα πάω να τα αλλάξω.
    Αν δεν θές μου είπαν κράτα τα αλλά άλλαξε και τρόμπα - σωληνάκια - υγρά και δίσκους ίσως !

    Θα ήθελα να μου πείτε τη γνώμη σας ΄σοι φοράτε αντίστοιχα σκληρά τακάκια ή και τα ίδια.

    Να σας πώ οτι τα 8.000 χλμ τα έκανα σε 2 περίπου μήνες .

    Τα πενηντάρικα και τα φόρουμ πάνε και έρχονται οι φιλίες μένουν!!!
    Фёдор Миха́йлович geoiat Достое́вский

    Αποσυνδεδεμένος golis

    • Μόνιμος κάτοικος του Forum
    • ***
    • Μηνύματα: 397
    • Total likes: 0
    • Φύλο: Άντρας
    • Είμαι περαστικός από εδώ.
    Απ: Πρόβλημα σε τακάκια Carbon Lorraine για TDM900
    « Απάντηση #1 στις: Σεπτέμβριος 06, 2007, 06:18:49 μμ »
  • Publish
  • Theo όπως ξέρεις έχω και εγω τα ίδια ακριβώς τακάκια στο δικό μου.
    Μπήκαν στις 13/7/2007 και έχουν γράψει 5.000 χλμ.
    Δεν εχω παρατηρήσει το φαινόμενο που περιγράφεις και ούτε εχω δει αλλαγή στην συμπεριφορά τους.
    Μεχρι τώρα ειναι ικανοποιημένος και οι δίσκοι μου δεν φαίνεται να έχουν καταπονηθεί απο την χρήση τους.
    Έχουν καλή αίσθηση και άμεση απόκριση και το μόνο που με χαλάει λίγο,είναι οτι κάνουν παραπάνω θόρυβο απ τα μαμά.
    Ισως είναι αυτο που σου είπαν τα παιδιά και μάλλον θα πρέπει να φρενάρεις πιο προοδευτικά απο εδω και πέρα,
    καθώς επίσης και να κόψεις και τα Ento  :D .
    « Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 06, 2007, 06:21:13 μμ από golis »
    O "ΚΑΓΚΟΥΡΟΓΑΜΟΣΑΥΡΟΣ"™
    Πήδα ψηλά κι αγνάντευε.
    Πεινώ,διψώ και πέρδομαι.
    Carbon-aramid
    Μεταξωτά βρακιά

    Αποσυνδεδεμένος jskf16

    • Μόνιμος κάτοικος του Forum
    • ***
    • Μηνύματα: 4287
    • Total likes: 1
    • Φύλο: Άντρας
    Απ: Πρόβλημα σε τακάκια Carbon Lorraine για TDM900
    « Απάντηση #2 στις: Σεπτέμβριος 06, 2007, 06:21:37 μμ »
  • Publish
  • τι να σου ρε φιλε , αν θυμασαι και στο παλαιοτερο φορουμ
    υπηρχαν φιλοι που τα εβαζαν χρονια! πραγματικα τι να σου πω δε
    ξερω , το μονο που τους δινει ελαφρυντικο ειναι αυτο το πολυ
    βιαιο φρεναρισμα που αναφερεις εγω τα βαζω 2 χρονια χωρις τετοια
    προβληματα! ειναι ενα τακακι που οπως εχω ξαναπει οποιος το δοκιμαζει
    σιγουρα το ξαναβαζει!

    Αποσυνδεδεμένος jskf16

    • Μόνιμος κάτοικος του Forum
    • ***
    • Μηνύματα: 4287
    • Total likes: 1
    • Φύλο: Άντρας
    Απ: Πρόβλημα σε τακάκια Carbon Lorraine για TDM900
    « Απάντηση #3 στις: Σεπτέμβριος 06, 2007, 06:36:31 μμ »
  • Publish
  • μερικα για την .....Carbon Lorraine
    Το φρενάροντας τμήμα ομάδας Carbon Lorraine είναι μέρος του "προηγμένου τμήματος συστημάτων και υλικών". Δύο τύποι υλικών τριβής τίθενται μαζί εκεί:

    1 cσυμπυκνωμένα υλικά μετάλλων,
    2 άνθρακας/τμήματα άνθρακα.

    Ο άνθρακας/τα σύνθετα άνθρακα χρησιμοποιείται κυρίως στα φρενάροντας συστήματα αεροσκαφών. Επιτρέπουν την απορρόφηση της ενέργειας που απελευθερώνεται κατά τη διάρκεια της έκτακτης ανάγκης που φρενάρει (ένα airbus σε 320 Km/h πρέπει να σταματήσει μέσα σε μια απόσταση 1200 μέτρων) και λειτουργούν σε περισσότερο από 1600 βαθμους κελσιου.

    Το Carbon Lorraine είναι ο κύριος προμηθευτής για τη σειρά airbus A321.

    Στη δραστηριότητα αγώνα μοτοσικλετών, η Carbon Lorraine προσφέρει έναν άνθρακα/μια σειρά άνθρακα για το φρενάρισμα του εξοπλισμού. Και οι δίσκοι και τα μαξιλάρια φρένων γίνονται από τον άνθρακα .Αυτό το υλικό είναι επίσης για χρήση στον τύπο 1 (φρένα και συμπλέκτης). Σε αυτές τις περιπτώσεις, συνδυάζει το χαμηλό βάρος με την ισχυρή ικανότητα φρεναρίσματος.

    Τα συμπυκνωμένα υλικά έχουν μια σημαντικότερη σειρά εφαρμογής:
    Τα φρένα του TGV, οι μεγάλες ατμομηχανές και τα φορτηγά τρένα γίνονται στο συμπυκνωμένο μέταλλο λόγω των βαριών μαζικών υψηλών ταχυτήτων σχετικών (το TGV σε 320 km/h πρέπει να σταματήσει μέσα απόσταση 3000 μέτρων).

    Το Carbon Lorraine είναι επίσης παρόν στον αεροναυτικό τομέα με τα φρένα για το airbus A300, A310, αντικατοπτρισμός F1, και τα ελικόπτερα Sikorsky. Τα συμπυκνωμένα υλικά μετάλλων χρησιμοποιούνται επίσης στα φρενάροντας συστήματα των στρατιωτικών οχημάτων όπως οι δεξαμενές AMX30 και AMX 10.

    Λόγω της ισχυρής φρενάροντας ενέργειας, τα βιομηχανικά φρένα για τους ανεμόμυλους, winchs .

    Πιό πρόσφατα, Carbon Lorraine έχει αναπτύξει μια πλήρη σειρά των μαξιλαριών φρένων για τα αγωνιστικά αυτοκίνητα (συνάθροιση, Nascar). Αυτά τα προϊόντα χρησιμοποιούνται ήδη από μερικές επίσημες ομάδες στο πρωτάθλημα παγκόσμιας συνάθροισης.
    Η τελευταία οικογένεια συμπυκνωμένων προϊόντων μετάλλων Carbon Lorraine είναι μαξιλάρια φρένων μοτοσικλετών. Αυτό το υλικό προσφέρει μια ασύγκριτη ποιότητα φρεναρίσματος: διάρκεια, δύναμη, συναίσθημα, και αποδοτικότητα στον υγρό καιρό.

    Κάθε προϊόν προσαρμόζεται σε καθε μεσο χωριστα!

    Αποσυνδεδεμένος stealth

    • ο διαγνωστικότερος
    • Μόνιμος κάτοικος του Forum
    • ***
    • Μηνύματα: 1095
    • Total likes: 0
    • Φύλο: Άντρας
      • Automotive diagnostic solutions
    Απ: Πρόβλημα σε τακάκια Carbon Lorraine για TDM900
    « Απάντηση #4 στις: Σεπτέμβριος 07, 2007, 09:26:49 πμ »
  • Publish
  • Οπως εχω ξαναπει και στο παρελθον το "αναμα" των δισκων αλλα και των τακακιων, οφειλεται σε δυο παραγοντες, στο αποτομο και δυνατο φρεναρισμα ( οπως Theo...) αλλα και στο σιγανο και παρατεταμενης διαρκειας φρεναρισμα. Δεν εχει τοσο μεγαλη σημασια αν ειναι σκληρο η μαλακο το τακακι , αλλα τα προαναφερθεντα.

    Οσο για τον αν θα αφησεις τα τακακια και θα αλλαξεις δισκους και σωληνακια και υγρα και μανετα και γκριπ και... και...  ακυρα ολα αυτα... Δηλαδη τι σου προτεινει να βαλεις ? Δισκους "βαμμενους" ? και τι θα γινει ? Δεν θα αναψουν? Απλα αν αλλαξεις δισκους θα κρατησουν αλλα 8 με 10.000 χλμ... αναλογα τη χρηση...

    Λιγο τριψιμο στην επιφανεια της παστας με ενα βουρτσακι να φυγει το "αναμα" , αυτη η λεπτη κρουστα και θα εχεις αλλα τοσα περιπου χλμ στο μοτορι. (Αν εχει φυσικα παστα το τακακι, που μαλλον εχει...)

    Τα μαμα τακακια οντως ειναι πιο μαλακα, και ισως να μην αναβει ο δισκος το ιδιο ευκολα, αλλα με τον ρυθμο που επιβραδυνεις θα τα καταναλωνεις γρηγοροτερα.

    Γενικη αρχη, καλυτερα λιγο μαλακο τακακι και γρηγοροτερη φθορα του τακακιου και λιγοτερη του δισκου, παρα σκληροτερο τακακι και λιγοτερη φθορα του τακακιου αλλα μεγαλυτερη του δισκου...

    Αυτη ειναι και η αρχη ολων των "μαμα" τακακιων ολων των εταιρειων...

    Αποσυνδεδεμένος hpe200016v

    • Περαστικός από εδώ
    • *
    • Μηνύματα: 49
    • Total likes: 0
    Απ: Πρόβλημα σε τακάκια Carbon Lorraine για TDM900
    « Απάντηση #5 στις: Σεπτέμβριος 07, 2007, 10:07:31 πμ »
  • Publish
  • καλημερα τα ειχα και εγω τα συγκεκριμενα τακκακια τα εβγαλα στα χιλια χλμ δεν αντεχα την μη προοδευτικοτητα τους και την αισθηση οτι με λιγο παραπανω πιεση θα μπλοκαρουν εβαλα τα μαμα και βρηκα την υγεια μου και παλι προοδευτικο φρενο με αψογη αισθηση οποιος θελει του τα χαριζω δεν ξαναβαζω αλλα τακκακια εκτος των μαμα

    Αποσυνδεδεμένος jskf16

    • Μόνιμος κάτοικος του Forum
    • ***
    • Μηνύματα: 4287
    • Total likes: 1
    • Φύλο: Άντρας
    Απ: Πρόβλημα σε τακάκια Carbon Lorraine για TDM900
    « Απάντηση #6 στις: Σεπτέμβριος 07, 2007, 01:38:19 μμ »
  • Publish
  • καλημερα τα ειχα και εγω τα συγκεκριμενα τακκακια τα εβγαλα στα χιλια χλμ δεν αντεχα την μη προοδευτικοτητα τους και την αισθηση οτι με λιγο παραπανω πιεση θα μπλοκαρουν εβαλα τα μαμα και βρηκα την υγεια μου και παλι προοδευτικο φρενο με αψογη αισθηση οποιος θελει του τα χαριζω δεν ξαναβαζω αλλα τακκακια εκτος των μαμα

    χωρις να θελω να παρω κανενα στο λαιμο μου και το εχω ξαναπει!
    τα carbon ειναι τακακια για ψαγμενους και ετσι τα θεωρω!ειναι απο
    τα καλυτερα αυτη τη στιγμη της αγορας προσωπικη μου αποψη
    και απο προοδευτικοτητα αλιμονο αψογα μεχρι να στρωθουν και να
    διανυσουν καποια χλμ ....
    το οτι τα εβγαλες στα 1000 κακως πολυ γρηγορα!
    απο την αλλη στο καθενα μας χωριστα καποια πραγματα δε καθονται και καλο
    ειναι να λεγετε το οτιδηποτε για να γνωριζουμε και οι υπολοιποι ποια ειναι η πραγματικη
    αιτια σε αυτο που δοκιμασε και δε του εκανε

     

    Φιλικοί Ιστιότοποι

    Vstrom Hellas Club Varadero Club Hellas Varadero Forum

    TDM Λέσχες Εξωτερικού

    TDM Italia TDM Romania TDM Bulgaria