Ετοιμαστείτε να γράψουμε ιστορία
Την πέμπτη στης 8 στο δέλεαρ
Είχα την τιμή να γνωρίσω την Κατερίνα και τον Γιάννη της ΜΟΤΕΚ. Ήρθαν να μας συναντήσουν με 2 ογκώδες φάκελους με καταγγελίες για την BMW . γενικά έχουν καταγγελίες για όλες της αντιπροσωπείες.
Αυτό που έμαθα είναι ότι καλύτερα είναι να κάνουμε μια συλλογική από ομαδική. Η διαφορά είναι η έξεις.
Στην ομαδική πχ αν μαζευτούν 10 άτομα και καταθέσουν αγωγή το δικαστήριο ελέγχει μια μια τις υποθέσεις και βγάζει απόφαση. Αν όμως η αντιπροσωπεία πιάσει 2-3 από τους 10 και τους ταχτοποιήσει τότε η ομαδική αγωγή <<χάνει >> σε δύναμη. Ενώ στην συλλογική που καταθέτη ο σύλλογος το δικαστήριο αξιολογεί την επικινδυνότητα σε θέματα ασφάλειας ((που καταθέτει ο σύλλογος) για τους πολίτες γενικά. Και εφόσον κρίνετε ότι με κάποιες από τις περιπτώσεις που αναφέρονται στην συλλογική αγωγή υπάρχει κίνδυνος για την ασφάλεια του κοινού τότε η απόφαση είναι καταπέλτης για την αντιπροσωπεία. Σε αυτήν την περίπτωση μάλιστα η αποζημίωση που ορίζετε για τους ανθρώπους που κάνουν την αγωγή είναι προσαυξημένη κατά 65% υπέρ του κράτους κατά 28% υπέρ των συλλογών.
Δηλαδή αν σε 30 άτομα που χρειάζεται για την συλλογική αγωγή εκδικαστεί αποζημίωση 30 χ 10 000 = 300 000 + 65 % 480 000 + 28% = 564 000 + διάφορα δικαστικά έξοδα κλπ όποτε ….. θα τους πονέσει…
Σημειωτέων ότι εδω ακόμα και τους 20 από τους 30 να πιάσει η αντιπροσωπεία και τους <<βολέψει>> για να σταματήσουν έστω και ένας να πει όχι θέλω να συνεχιστή . η δίκη συνεχίζετε στο σύνολο χωρείς να χάσει την αξιοπιστία την και την δύναμη της….
Όποτε
Έστω και για κάτι που θεωρείτε ότι η αντιπροσωπεία δεν είναι εντάξει στης υποχρεώσεις της αναφέρετε την περίπτωση σας στην ΜΟΤΕΚ. Τα παιδιά εκεί πραγματικά τρέχουν και ενδιαφέρονται για το συμφέρον της μοτοσικλέτας αν δεν τους γνώριζα από κοντά δεν θα το πίστευα το πάθος που έχουν γιαυτο που κάνουν.
Εμείς μαζευόμαστε και ετοιμαζόμαστε να γράψουμε ιστορία . γιατί θα είναι η πρώτη δεδικασμενη περίπτωση στην Ελλάδα και μάλιστα σε συλλογικό επίπεδο που επάνω της θα στηριχτούν οι αγωγές στην συνέχεια όλων των ελλήνων μοτοσικλετιστών . που με βάσει το δεδικασμένο θα κωλαναι στον τοίχο την κάθε αναξιόπιστη αντιπροσωπεία .
Όσοι θέλετε ελάτε όσο περισσότεροι τόσο πιο ισχυρό το χαστούκι που θα δώσουμε και θα ακουστή και εκτός Ελλάδος.
Ενδεικτικά της κοροϊδίας είναι μια περίπτωση που είδα σε φόρουμ και υπάρχουν άλλες 4 περιπτώσεις.
Σε GS 1200 κοπήκαν τα καλώδια στον λαιμό και έμεινε από ABS και γενικά από φρένα και ηλεκτρικά, και αντί να άλλαχτη η πλεξούδα επισκευάστηκε .το πρόβλημα είναι λόγο χρήσεις τους είπαν , εμ βεβαία το τιμόνι είναι για να στρίβει όποτε χρησιμοποιείτε αν δεν έχουν περάσει από το σωστό μέρος τα καλώδια και κόβονται δεν φταίει ο κάθε ιδιοκτήτης BMW. όταν μετά από λίγο καιρό ξανακοπικαν τα καλώδια ζητήθηκαν από τον ιδιοκτήτη για την αλλαγή της πλεξούδας 1800 ευρώ για την αντικατάσταση. Αλλιώς θα του την ξαναεπισκευαζαν. Βεβαία πάλι ο άνθρωπος έμεινε από φρένα που βγήκε εκτός το ABS, έβαλε της φωνές τους απειλούσε με αγωγή και του είπαν να βάλουν μισά μισά το κόστος μια που η BMW δεν καλύπτει αυτήν την βλάβη . και αυτός μπήκε στην παρέα μας για συλλογική αγωγή ….
Παιδιά στο χέρι μας είναι να βρούμε το δίκιο μας όσο τους αφήνουμε θα μας πηδανε. Ξεσηκωθείτε λοιπών αυτοί παίζουν με την ασφάλεια σας με τα χρήματα σας και την υγεία σας στην υγεία του κορόιδου.
Και η απάντηση που έχουν δώσει σε όλους ανεξαίρετος από το τμήμα αφτερ σειλ σερβις είναι ότι είναι ψυχολογικό το πρόβλημα μας και αν κινηθούμε λίγο με την μηχανή μας θα το ξεπεράσουμε….
Είμαστε και ψυχασθενείς δηλαδή που ζητάμε το δίκιο μας
. περαστικά μας και …….. σύντομα περαστικά τους …..