Untitled Document

Αποστολέας Θέμα: Υγραεριοκινηση μοτοσυκλετας  (Αναγνώστηκε 531 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος villasg

  • Ένας βλαμένος
  • Μόνιμος κάτοικος του Forum
  • ***
  • Μηνύματα: 4094
  • Φύλο: Άντρας
    • Χωρα παραδεισος
Υγραεριοκινηση μοτοσυκλετας
« στις: Απρίλιος 20, 2012, 09:07:53 μμ »
Μαγκια ? ......

Αναδημοσιευση απο το  : http://www.autogasforum.gr/viewtopic.php?f=14&t=1060&start=0

Γεια σε ολους...
Ο λογος που ξεκινησα την μετατροπη μιας μοτοσυκλετας σε υγραεριοκινητη ειναι απλα και μονο γιατι ηθελα να εφαρμοσω ενα συστημα υγραεριοκινησης δικης μου κατασκευης με υλικα που δεν εχουν σχεση με συστηματα υγραεριου αυτοκινητων αλλα με υλικα που καλυπτουν τις δικες μου αναγκες.
Ξεκινησα λοιπον να υλοποιησω ενα συστημα ψεκασμου υγραεριου υγρης μορφης  απευθειας στην εισαγωγη του κινητηρα.
Επελεξα λοιπον ενα honda xl 250 1982 μιας και με βολεψε εξαρχης το οτι ηταν μονοκυλινδρο και σε περιπτωση που το ολο project ειχε αποτυχει θα ειχα σπαταλησει λιγοτερα χρηματα.
Τα υλικα που χρησιμοποιησα ειναι ειναι σχετικα απλα εκτος απο την διαχειρηση.
Τοποθετησα εναν ρυθμιστη πιεσης υγραεριου ο οποιος σταθεροποιει την πιεση στο κυκλωμα του μπεκ στο 1 bar.
Η παροχη του ειναι 20-25 κιλα ανα ωρα.
Επειδη το καυσιμο ως το μπεκ ειναι υγρο μιας και δεν υπαρχει πνευμονας που το εξαερωνει τοποθετησα αντι για ενα κλασσικο μπεκ υγραεριου ενα μπεκ απο ψεκασμο βενζινης αυτοκινητου το οποιο μπορει να λειτουργει απο 1-4 bar πιεσης.
Ενας αγραφος εγκεφαλος της kms διαχειριζεται τον ψεκασμο υγραεριου.
Το εργοστασιακο καρμπυρατερ εχει μεινει ως εχει και πανω του εχει τοποθετηθει η υποδοχη του μπεκ υγραεριου.
Ενα ποτενσιομετρο τοποθετηθηκε στην πεταλουδα γκαζιου για να στελνει στον εγκεφαλο την γωνια θεσης του γκαζιου.
Ενας χαλκινος σωληνας τοποθετηθηκε ο οποιος ακολουθει τις ψυκτρες της κεφαλης του κινητηρα μεσα απο τον οποιο περναει το υγρο καυσιμο οπου και θερμενεται περιπου στους 80c.
Μετα τον προγραμματισμο του εμεινα πολυ ικανοποιημενος απο την τελεια λειτουργια του συστηματος ψεκασμου υγρης μορφης μιας και δεν περιμενα να παιρνει μπροστα με την μανιβελλα τοσο ευκολα και μαλιστα με κρυο κινητηρα σε συγκριση με τα περισσοτερα τα συστηματα υγραεριοκινησης που χρειαζονται να ζεσταθουν για να ξεκινησουν τον ψεκασμο.
Η δεξαμενη καυσιμου ειναι ειδικη παραγγελια εχει χωρητικοτητα 5λιτρα και θα τοποθετηθει στην θεση που ηταν το φιλτροκουτι.
Ισως η υγραεριοκινηση στην μοτοσυκλετα να ακουγεται γελια και να μην ειναι ευκολη η τοποθετηση μιας δεξαμενης και ενος συστηματος με αρκετη αυτονομια πανω σε αυτην ομως στην δικη μου περιπτωση μου αρκει η ικανοποιηση που νιωθω α υλοποιωντας ενα συστημα με πολλα πλεονεκτηματα και ποσο μαλλον πανω σε μια μοτοσυκλετα.
Το πρωτο βιντεο ειναι εδω και αναμενεται το επομενο μολις παραλαβω την δεξαμενη και μπορω να το κυκλοφορησω στον δρομο.

http://www.youtube.com/watch?v=G3xJMCkSyI8

....................

Το δυσκολο σε αυτην την πατεντα ειναι ο προγραμματισμος του εγκεφαλου ο οποιος πρεπει να γινει με ακριβεια οπως ακριβως θα γινοταν εαν τοποθετουσαμε εναν αγραφο εγκεφαλο σε ενα αυτοκινητο.
Το οτι ψεκαζει υγραεριο αντι για βενζινη δεν μας απασχολει καθολου στην δικη μου περιπτωση γιατι ειναι ακριβως το ιδιο πραγμα, δηλαδη υγρη εγχυση οπως και στην βενζινη.
Εφοσον λοιπον εχουμε καταφερει να κανουμε το συστημα να μην παγωνει, και να διατηρει σταθερη πιεση εχοντας λαβει υποψην μας να του επαρκει η παροχη καυσιμου του ρυθμιστη σε μεγιστο φορτιο, ξεκιναμε τον προγραμματισμο του εγκεφαλου απο το μηδεν.
Για οσους γνωριζουν κατι παραπανω δεν ειναι κατι ευκολο να εκκινησεις εναν κινητηρα απο την αρχη εχοντας εναν αδειο χαρτη καυσιμου και να διορθωσεις ολες τις παραμετρους που επεμβαινουν σε αυτον δηλαδη θερμοκρασια εισερχομενου αερα,θερμοκρασια κινητηρα, και παλμοι κατα την εκκινηση..
Για να φτιαχτει σωστα ενας υγειης χαρτης καυσιμου χρειαζονται πολλες ωρες δουλειας κατω απο ολες τις συνθηκες λειτουργιας του κινητηρα οπως, φορτιο, φασμα στροφων,θερμοκρασια, και ολα αυτα γινονται φυσικα με την βοηθεια ενος καλου αναλητη για την αναγνωση αναλογιας καυσιμου αερα.
Αυτο ειναι κατι που δεν συμβαινει στα συστηματα υγραεριοκινησης αυτοκινητου που λειτουργουν με διαφορετικο τροπο για την ευκολια τοποθετησης απο εμπειρους και μη αφου πλεον τοποθετει υγραεριο και ο περιπτερας της γειτονιας σας..
Ο τροπος που λειτουργει ενας εγκεφαλος υγραεριου δεν ειναι αλλος απο το να αντιγραφει τα ms του ψεκασμου βενζινης και να μπορει να τα ενισχυσει η και να τα υποβιβασει ετσι ωστε να εξομαλυνει την αναλογια καυσιμου.
Εφοσον η ρυθμιση γινει σωστα τοτε ο εργοστασιακος εγκεφαλος βενζινης συνεχιζει να δεχεται μετρησεις απο τον αισθητηρα λαμδα και να διορθωνει τα ms ψεκασμου ανα πασα στιγμη τα οποια τα μεταφραζει ο εγκεφαλος υγραεριου υποβιβασμενα η αυξημενα με την σειρα του στα μπεκ υγραεριου.
Ενα εξυπνο απλο συστημα που απευθυνεται στο κοινο με αλλα λογια και θα τοποθετηθει γρηγορα!
Αυτο που θα ηθελα να πω ειναι οτι μεχρι στιγμης εχω δει πολυ λιγους τεχνικους υγραεριοκινησης να μετρουν το αυτοκινητο σε συνθηκες φορτιου τσεκαροντας την αναλογια αερα καυσιμου!
Κατι που για μενα ειναι λαθος.
Στην μοτοσυκλετα τα πραγματα ειναι πολυ δυσκολοτερα αφου η περισσοτερη εργασια πρεπει να γινει πανω σε ενα δυναμομετρο μιας και ειναι ο μονος τροπος να εχεις μια εξομοιωση συνθηκων δρομου και θα μπορεις να ρυθμιζεις ταυτοχρονα ενω βλεπεις.
Κατι που σε ενα αυτοκινητο μπορεις να το κανεις στον δρομο ευκολα.
Η μοτοσυκλετα δεν ρεταρει ουτε υστερει σε αποκριση αυτην την στιγμη,επισης εχει τελειο ρελαντι οπως θα δεις και στο βιντεο ομως σιγουρα δεν θα γλιτωσω το δυναμομετρο για την τελειοποιηση της οταν ερθει η δεξαμενη.



" Εάν ο πλανήτης ήταν τράπεζα θα τον είχαν σώσει "

                                                       
www.thai.gr

Αποσυνδεδεμένος kontonasios

  • ναι ρε περπατάω!!!σειρά σου τώρα....
  • Μόνιμος κάτοικος του Forum
  • ***
  • Μηνύματα: 3898
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Υγραεριοκινηση μοτοσυκλετας
« Απάντηση #1 στις: Απρίλιος 20, 2012, 10:27:56 μμ »
μωρέ μαγκιά με χίλια ;)....αλλά σε λίγο το υγραέριο θα έχει όσο η βενζίνη άλλωστε οτι κινείται φορολογείται ;D
Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ-2fast4U  -vassila γερά όρθιος ξανά!!
    

Αποσυνδεδεμένος chris79

  • Μόνιμος κάτοικος του Forum
  • ***
  • Μηνύματα: 672
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν δεν σε νοιάζει πού είσαι, τότε δεν έχεις χαθεί.
Απ: Υγραεριοκινηση μοτοσυκλετας
« Απάντηση #2 στις: Απρίλιος 20, 2012, 10:52:25 μμ »
μωρέ μαγκιά με χίλια ;)....αλλά σε λίγο το υγραέριο θα έχει όσο η βενζίνη άλλωστε οτι κινείται φορολογείται ;D
Για την ώρα πάντως όσοι έχουμε στο αυτοκίνητο κάνουμε το σταυρό μας εκεί που έχει φτάσει η βενζίνη..

Η ζωή δεν έχει να κάνει με το πόσο γρήγορα τρέχεις αλλά με το πόσο γρήγορα σηκώνεσαι όταν πέφτεις..

Αποσυνδεδεμένος kontonasios

  • ναι ρε περπατάω!!!σειρά σου τώρα....
  • Μόνιμος κάτοικος του Forum
  • ***
  • Μηνύματα: 3898
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Υγραεριοκινηση μοτοσυκλετας
« Απάντηση #3 στις: Απρίλιος 21, 2012, 04:42:44 μμ »
έχει ακριβήνει όμως έτσι? ;)
Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ-2fast4U  -vassila γερά όρθιος ξανά!!
    

Αποσυνδεδεμένος chris79

  • Μόνιμος κάτοικος του Forum
  • ***
  • Μηνύματα: 672
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν δεν σε νοιάζει πού είσαι, τότε δεν έχεις χαθεί.
Απ: Υγραεριοκινηση μοτοσυκλετας
« Απάντηση #4 στις: Απρίλιος 21, 2012, 05:08:30 μμ »
έχει ακριβήνει όμως έτσι? ;)
όντως ακριβυνε και το κέρδος των πρατηριούχων είναι μεγαλύτερο από το επιτρεπτό πλην όμως τα καρτέλ του παραμεμπορίου των καυσίμων δρουν και εδώ ανενόχλητα.Παρ'ολα αυτά η τιμή του είναι ακόμα μισή από αυτήν της βενζίνης..περίπου 0.93 , ενώ μπορεί κάποιος να το βρει και φθηνότερα.. ;)

Η ζωή δεν έχει να κάνει με το πόσο γρήγορα τρέχεις αλλά με το πόσο γρήγορα σηκώνεσαι όταν πέφτεις..

 

Φιλικοί Ιστιότοποι

Vstrom Hellas Club Varadero Club Hellas Varadero Forum

TDM Λέσχες Εξωτερικού

TDM Italia TDM Romania TDM Bulgaria