0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ξανά συνεργείο για εξαέρωση του συστήματος ψείξης.. Αυτό είναι το εύκολο,ποιό πιθανό και το πρώτο που θα κάνεις ....Για την συνέχεια δεν θα σου πώ γιατί θα σε τρομάξω ίσως άδικα...
είχα ένα παρόμοιο πρόβλημα αλλά εμένα δεν τα έχανε το σωληνάκι εξαέρωσης. Το πρώϊ έβρισκα παραφλού πάνω στο μοτέρ και στην αριστερή μεριά του κινητήρα. (Οταν επιδεινώθηκε το πρόβλημα τα έβρισκα και εν κινήση). Οπως με ενημέρωσε ο Γκούτσι το πρόβλημα ήταν γνωστό και το είχαν παρουσιάσει και άλλα Tdm900 και επισκευάστηκε εύκολα με λίγο teflon.Σκάει το O-ring της αντλίας του παραφλού κι απο κεί έχανε τα υγρά (σε μένα τουλάχιστον) σε σένα δεν μπορώ να ξέρω ποιό είναι το πρόβλημα.
TDM 900mod. 04Για χαρά παίδες. θέλω να σας περιγράψω ένα πρόβλημα που έχω μήπως και το έχει αντιμετωπίσει κανείς άλλος για να προσανατολιστώ κάπου πριν λύσω όλο το μηχανάκι.οταν έκανα το τελευταίο servis (πρίν 2000χλμ.) συμπλήρωσα και παραφλού.ολα μια χαρά μέχρι που ανεβαίνω κέντρο και μπλέκω σε κίνηση. η θερμοκρασία πριν το κόκκινο (συνηθησμένα πράγματα...)μέχρι μου μπαίνει μπροστά το βεντιλατέρ.κατεβείνει λίγο η θερμοκρασία και ξαφνικά βλέπω καπνο απο κάτω και μια λίμνη απο πράσινο υγρό. Μόλις είχε ξεράσει όλο το παραφλού απο το σωληνάκι της υπερχήλησης (ή εξαέρωσης).προβληματίστικα λίγο γιατί έχασε πολύ. περίπου λίτρο.τες πάντων γυρνάω σπίτι του συμπληρώνω πάλι.όλα καλά....προχτές πάλι τα ίδια...μόλις μπήκε το βεντιλατέρ ξανα πάλι το ίδιο. Αυτή την φορά μου το έκανε σε δύο δόσεις. Την πρώτη φορά φύγαν τα μισά (περίπου μισό λίτρο) μόλις μπήκε το βεντιλατέρ μπροστά και καπάκι μόλις ξανα ανέβηκε πάλι η θερμοκρασία και μπήκε το βεντιλατέρ φύγαν και τα υπόλοιπα.Συνολικά περίπου 1 λίτρο παραφλού. Περίεργο. Δεν το έχω ξαναδεί αλλά ούτε και έχω ξανα ακούσει τέτοιο πρόβλημα.λογικά πρόβλημα στο κύκλωμα αλλα που??Παρακαλώ τα φώτα σας...Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Μία ερώτηση!Σου έβγαλαν καθόλου το ψυγείο?
Lanek, Αυτό είπα εγώ?Καταρχήν πρέπει να σε έχω μπερδέψει. Εγώ είχα μιλήσει για κάποιο o-ring στην κορφή του κινητήρα αλλά ψάχνοντας το ύστερα είδαμε ότι είναι το o-ring της αντλίας του παραφλού, που βρίσκεται πάνω απο το μοτέρ και πίσω απο το ψυγείο. Η αντλία που λές εσύ είναι άλλη .....του λαδιού.Οσο για τις ποσότητες.Σιγά σιγά όσο επιδεινώνεται το πρόβλημα γίνονται μεγάλες.1000 φορές συμφωνώ ότι πρέπει να πάει το συντομότερο σε μάστορα να το κοιτάξει.υγ.Αυτό που δεν κατάλαβα και δεν με κάνει να πιστεύω ότι πρόκειται για την ίδια ζημιά είναι ότι αν βρίσκει τα υγρά μόνο κάτω ή και πάνω στο μοτέρ
Λοιπόν,δεν ρώτησα εσένα αλλά τον mkafetzis.Τώρα όσον αφορά αυτό που αναφέρεις για Ο-ρινγκ αντλίας δεν ισχύει διότι αυτό που λές είναι το Ο-ρίνγκ του θερμοστάτη ο οποίος βρίσκεται πάνω απο τον κινητήρα και πίσω απο το ψυγείο.Αυτό εννοείς,έτσι δεν είναι?
παιδιά καλήμέρα. το μηχανάκι εχει 27000 χλμ.τα μικρά servis τα κάνω μόνος μου (λαδια-φιλτρα-μπουζί-τακάκια..κλπ.). αλλά αυτό δεν το έχω ξαναδεί γι'αυτό και έχω προβληματιστεί λίγο. τώρα....στην ουσία.δεν χάνει πουθενά πάνω στο μοτέρ. όλα τα κολάρα είναι σε αριστη κατάσταση. το παραφλού το χάνει όλο απο το σωληνάκι της υπερχείλησης. και μάλιστα το χάνει ακαριαία. σαν έχεις μια βρύση...την ανοίγεις τρέχει και μετά κλείνεις την βάνα.επίσης είναι τσεκαρισμένο ότι δεν είναι παραπανήσια ποσότητα που την φτήνει λόγο υπερχείλησης.είναι σαν κάτι να το πιέζει να βγεί απο την υπερχείληση.λές και έχει τρόμπα.Περίεργα πράματα.......πάω για μελέτη στο μάνουαλ του κυκλωματος και τα ξαναλέμε.
Φιλικοί Ιστιότοποι
TDM Λέσχες Εξωτερικού