• Γεια χαρά Επισκέπτης
  • Εμφάνιση μη αναγνωσμένων μηνυμάτων από την τελευταία επίσκεψη.
  • Αποστολέας Θέμα: Περι TPS  (Αναγνώστηκε 3014 φορές)

    0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

    Αποσυνδεδεμένος Fliptopbox

    • Περαστικός από εδώ
    • *
    • Μηνύματα: 17
    • Total likes: 0
    Περι TPS
    « στις: Σεπτέμβριος 25, 2007, 05:27:06 μμ »
  • Publish
  • Eιχε γινει στο site μεγαλη κουβεντα στο παρελθον περι TPS,χωρις
    καποιο "τελεσιδικο"συμπερασμα.Και τι δεν ειχα ακουσει..

    Αν το αλαξεις δηλαδη οτι:
    Mειωνεται η ιπποδυναμη της μηχανης,
    Καιει περισσοτερο,
    Θελει καυσαναλυση,
    Κανει διακοπες,
    κτλ.
    Εγω λοιπον δεν ειχα προβλημα πριν την αλλαγη TPS,αλλα με τοσα
    που ακουγα ειχα ψαρωσει.
    Ετσι λοιπον αφου ειμουνα μεσα στην εγγυηση ακομα λεω θα τ'αλλαξω.
    Πηγα στον μηχανικο μου,κι αρχισα να τον πριζω οτι αν το αλλαξω
    θα παθω κατι απο τα παραπανω.
    Μιλαμε εγινε μαχη για να με πεισει οτι δεν τρεχει μια μετα την αλλαγη.
    Τελικα το αλλαξα.
    Συμπερασμα:Exω ακριβως την ιδια μηχανη που ειχα πριν
    ΣΕ ΟΟΟΟΟΟΟΛΑ ΤΗΣ.
    Ουφφ τα ειπα. >:(

    Αποσυνδεδεμένος jskf16

    • Μόνιμος κάτοικος του Forum
    • ***
    • Μηνύματα: 4287
    • Total likes: 1
    • Φύλο: Άντρας
    Απ: Περι TPS
    « Απάντηση #1 στις: Σεπτέμβριος 25, 2007, 06:21:44 μμ »
  • Publish
  • κοιτα να δεις , αυτο που αναφερανε τα παιδια εδω εχει καποια λογικη , απο την αλλη και εμενα δεν ειχε κανενα προβλημα η αλλαγη του TPS δεν ειναι μπες βγες
    θελει και τη ρυθμισουλα του ειτε απο το πλαι που εχει καποιες βιδες γιατι θεση της πεταλουδας ειτε απο το display! αυτο μπορεις να το δεις και μεσα απο το diag ,
    να ξερεις οτι το TPS ειναι ενας αισθητήρας που χρησιμοποιείται για να ελέγξει τη θέση της ρυθμιστικής βαλβίδας σε μια μηχανή εσωτερικής καύσεως. Ο αισθητήρας βρίσκεται συνήθως στον άξονα των πεταλούδων έτσι ώστε να μπορεί άμεσα να ελέγξει τη θέση της βαλβίδας των ρυθμιστικών βαλβίδων πεταλούδων. Ο αισθητήρας είναι συνήθως ένα ποτενσιόμετρο και επομένως παρέχει μια μεταβλητή αντίσταση εξαρτώμενη από τη θέση της βαλβίδας πεταλούδων (και ως εκ τούτου θέση ρυθμιστικών βαλβίδων). Το σήμα των αισθητήρων χρησιμοποιείται από τη μονάδα ελέγχου των  μηχανών (ECU) ως εισαγωγή στο σύστημα ελέγχου του. Το συγχρονισμό ανάφλεξης και ο συγχρονισμός εγχύσεων καυσίμων (και ενδεχομένως άλλες παράμετροι οπως πιεση αερα , εισαγωγη αερα κ.α) αλλάζουν εξαρτημένος από τη θέση της ρυθμιστικής βαλβίδας, και εξαρτημένος επίσης από το ποσοστό αλλαγής εκείνης της θέσης.
    Ετσι λοιπον καταλαβαινεις οτι εχει καποια διαχειρηση καυσιμου οπου αμα δε ρυθμιστει σωστα ισως να μην εχεις τη σωστη αποδοση!
    Το TPS αν ξερεις να το μετρησεις με ενα βολτομετρο , αφου ειπαμε ποτενσιομετρο ειναι και εχει καποια αντισταση , αυτη πρεπει να εχει ενδειξει περιπου 5 βολτ.
    Τελος αν για καποιο λογο εχει ταση κατω απο τα 5 βολτ ,  αυτο τοτε δεν θα εχει την ικανοτητα να μεταφρασει τη χαρτογραφηση του κινητηρα , με αποτελεσμα οι στροφες να πεσουν παρα πολυ και να σβησει ή  γενικοτερα να υπαρχει αρρυθμια εντονη χωρις ο κινητηρας να εχει δυναμη , τοτε θα φανουν error στο display απο τη μοναδα του εγκεφαλου
    τα οποια ο μηχανικος θα τα αναγνωρισει , αν δε σε προειδοποιησει η μηχανη ποιο πριν!
    « Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 27, 2007, 08:40:56 μμ από jskf16 »

    Αποσυνδεδεμένος Fliptopbox

    • Περαστικός από εδώ
    • *
    • Μηνύματα: 17
    • Total likes: 0
    Απ: Απ: Περι TPS
    « Απάντηση #2 στις: Σεπτέμβριος 26, 2007, 02:53:35 μμ »
  • Publish
  • κοιτα να δεις , αυτο που αναφερανε τα παιδια εδω εχει καποια λογικη , απο την αλλη και εμενα δεν ειχε κανενα προβλημα η αλλαγη του TPS δεν ειναι μπες βγες
    θελει και τη ρυθμισουλα του ειτε απο το πλαι που εχει καποιες βιδες γιατι θεση της πεταλουδας ειτε απο το display! αυτο μπορεις να το δεις και μεσα απο το diag ,
    να ξερεις οτι το TPS ειναι ενας αισθητήρας που χρησιμοποιείται για να ελέγξει τη θέση της ρυθμιστικής βαλβίδας σε μια μηχανή εσωτερικής καύσεως. Ο αισθητήρας βρίσκεται συνήθως στον άξονα των πεταλούδων έτσι ώστε να μπορεί άμεσα να ελέγξει τη θέση της βαλβίδας των ρυθμιστικών βαλβίδων πεταλούδων. Ο αισθητήρας είναι συνήθως ένα ποτενσιόμετρο και επομένως παρέχει μια μεταβλητή αντίσταση εξαρτώμενη από τη θέση της βαλβίδας πεταλούδων (και ως εκ τούτου θέση ρυθμιστικών βαλβίδων). Το σήμα των αισθητήρων χρησιμοποιείται από τη μονάδα ελέγχου των  μηχανών (ECU) ως εισαγωγή στο σύστημα ελέγχου του. Το συγχρονισμό ανάφλεξης και ο συγχρονισμός εγχύσεων καυσίμων (και ενδεχομένως άλλες παράμετροι οπως πιεση αερα , εισαγωγη αερα κ.α) αλλάζουν εξαρτημένος από τη θέση της ρυθμιστικής βαλβίδας, και εξαρτημένος επίσης από το ποσοστό αλλαγής εκείνης της θέσης.
    Ετσι λοιπον καταλαβαινεις οτι εχει καποια διαχειρηση καυσιμου οπου αμα δε ρυθμιστει σωστα ισως να μην εχεις τη σωστη αποδοση!
    Το TPS αν ξερεις να το μετρησεις με ενα βολτομετρο , αφου ειπαμε ποτενσιομετρο ειναι και εχει καποια αντισταση , αυτη πρεπει να εχει ενδειξει περιπου 5 βολτ.
    Τελος αν για καποιο λογο εχει ταση κατω απο τα 5 βολτ ,  αυτο τοτε δεν θα εχει την ικανοτητα να μεταφρασει τη χαρτογραφηση του κινητηρα , με αποτελεσμα οι στροφες να πεσουν παρα πολυ και να σβησει ή να γενικοτερα να υπαρχει αρρυθμια εντονη χωρις ο κινητηρας να εχει δυναμη , τοτε θα φανουν error στο display απο τη μοναδα του εγκεφαλου
    τα οποια ο μηχανικος θα τα αναγνωρισει , αν δε σε προειδοποιησει η μηχανη ποιο πριν!
    Kατατοπιστικοτατος!

    Αποσυνδεδεμένος villasg

    • Ένας βλαμένος
    • Μόνιμος κάτοικος του Forum
    • ***
    • Μηνύματα: 4096
    • Total likes: 1
    • Φύλο: Άντρας
      • Χωρα παραδεισος
    Απ: Περι TPS
    « Απάντηση #3 στις: Σεπτέμβριος 27, 2007, 02:42:45 μμ »
  • Publish
  • Τελικα οσοι αλλαξαμε TPS ηρθαμε στα "ισια μας " μετα την δευτερη - τριτη καυσαναλυση / ρυθμιση .
    Ετσι απλα
    " Εάν ο πλανήτης ήταν τράπεζα θα τον είχαν σώσει "

                                                           
    www.thai.gr

    Αποσυνδεδεμένος tdmgas

    • @@@@@@@@
    • Μόνιμος κάτοικος του Forum
    • ***
    • Μηνύματα: 2750
    • Total likes: 31
    • Φύλο: Άντρας
    • Αν δεν μπορεις να βρεις τη λυση βρες αλλο προβλημα
    Απ: Περι TPS
    « Απάντηση #4 στις: Σεπτέμβριος 27, 2007, 02:59:54 μμ »
  • Publish
  • Και εγω το αλαξα και ολα οκ και δεν εκανα καμια καυσαναληση ολα κομπλε!!!!!!!!!!!!!!!
    Δεν τραγουδάνε πια τις νύχτες οι θλιμένοι.
    Ανοίγουν τα παράθυρα και κοιτάνε ανέκφραστοι
    την άδεια λεωφόρο.
    Κι όταν φανεί από μακριά ο δυνατός προβολέας,
    αφήνονται στο μουγκρητό της μηχανής και
    καρφώνουν το βλέμμα στη μέση του μοτοσυκλετιστή˙
    εκεί που τυλίγονται αμήχανα τα χέρια του συνεπιβάτη.

    Αποσυνδεδεμένος stealth

    • ο διαγνωστικότερος
    • Μόνιμος κάτοικος του Forum
    • ***
    • Μηνύματα: 1095
    • Total likes: 0
    • Φύλο: Άντρας
      • Automotive diagnostic solutions
    Απ: Περι TPS
    « Απάντηση #5 στις: Σεπτέμβριος 27, 2007, 03:03:45 μμ »
  • Publish
  • Εγω δεν το αλλαξα αλλα δε μου εχει σβησει ποτε και ουτε μου εχει ερθει χαρτι απο τη Γιαμαχα....

    Αποσυνδεδεμένος hpe200016v

    • Περαστικός από εδώ
    • *
    • Μηνύματα: 49
    • Total likes: 0
    Απ: Περι TPS
    « Απάντηση #6 στις: Σεπτέμβριος 27, 2007, 07:20:22 μμ »
  • Publish
  • και εγω που το αλλαξα μετα απο δυο τρεις καυσαναλυσεις καπως ηρθε στα καλα του αλλα κανα σβησιμο το κανει

    Αποσυνδεδεμένος jskf16

    • Μόνιμος κάτοικος του Forum
    • ***
    • Μηνύματα: 4287
    • Total likes: 1
    • Φύλο: Άντρας
    Απ: Περι TPS
    « Απάντηση #7 στις: Σεπτέμβριος 27, 2007, 07:23:45 μμ »
  • Publish
  • αλλα κανα σβησιμο το κανει
    ρελαντι λιγο ποιο ψηλα... ;)

    Αποσυνδεδεμένος niknik

    • Υποχθόνιο
    • Μέλος της Λέσχης
    • *
    • Μηνύματα: 3990
    • Total likes: 7
    • Φύλο: Άντρας
    • Tempus edax rerum
    Απ: Περι TPS
    « Απάντηση #8 στις: Σεπτέμβριος 27, 2007, 08:21:48 μμ »
  • Publish
  • Εγω δεν το αλλαξα αλλα δε μου εχει σβησει ποτε και ουτε μου εχει ερθει χαρτι απο τη Γιαμαχα....

    Αυτό σημαίνει οτι το μηχανάκι σου είναι εκτός παρτίδας ελαττωματικών ΤΠΣ..

     

    Φιλικοί Ιστιότοποι

    Vstrom Hellas Club Varadero Club Hellas Varadero Forum

    TDM Λέσχες Εξωτερικού

    TDM Italia TDM Romania TDM Bulgaria